החזרים מקופות החולים וחברות הביטוח

04-999-9677

החזרים מקופות החולים וחברות הביטוח

טיפולי אנטי אייג’ינג לפנים

רוצים לשפר את מראה עור הפנים? שמעתם על טיפול אנטי אייג'ינג?

תהליכים הורמונליים ושינויים החלים בעור הפנים עקב הגיל והחשיפה לקרני השמש, יוצרים שינויים קבועים בעור הפנים היכולים להשפיע בצורה משמעותית על מראה הפנים שלנו. ישנם תהליכים הנחשבים לנפוצים במיוחד ובולטים באיזור עור הפנים כגון קמטי הבעה, כתמים, קמטים מסביב לעיניים ועיניים שקועות. באמצעות טיפולי אנטי אייג'ינג לפנים ניתן להתמודד עם השינויים הללו בעור הפנים בצורה מקצועית ולספק מענה למגוון רחב של שינויים בעור. רפיון שרירי הפנים ושינוי צבע עקב חשיפה מרובה לשמש, מהווים בסיס לשינוי שאתם רואים בעור הפנים שלכם ולשמחתכם יש אפשרות לשפר את מראה הפנים עם הטיפולים המתקדמים הקיימים היום.

טיפול אנטי אייג'ינג לפנים לנשים וגברים

נהוג לחשוב כי טיפול אנטי אייג'ינג לפנים מתאים בעיקר לנשים, אך למעשה הוא מתאים גם לגברים הסובלים מאותן בעיות עור באיזור הפנים. אנטי אייג'ינג לגבר או לאישה מתמקד בהעלמת סימני הגיל והופעת הכתמים על העור עם דגש על טיפול בצוואר על מנת לספק מראה צעיר באופן מלא.

אנטי אייג'ינג לגבר נחשב לנפוץ במיוחד בשנים האחרונות וניתן לראות יותר ויותר גברים הפונים לקבלת טיפול מתקדם להצערת העור באיזור הפנים בתהליך מהיר וייחודי. תוצאות מיטביות למיצוק עור הפנים מגיעות באמצעות שילוב של ידע וניסיון עם טכנולוגיות מתקדמות וחדישות. ברוב המקרים מדובר על סדרת טיפולים המותאמת למצב עור הפנים שלכם.

הצערת עור הפנים טיפולים במרפאה מקצועית

ישנן שיטות שונות להצערת עור הפנים טיפולים המתבצעים באמצעות מכשור מתקדם ושימוש בחומרי גלם המאושרים לטיפולים אסתטיים. בין השיטות הנפוצות ביותר אפשר למצוא את שיטת הפילינג לקילוף שכבות עור ישנות במטרה להגביר את הצמיחה של עור חדש. פילינג ניתן לבצע עם תכשירים או מכשירים רפואיים שונים, כאשר ניתן להשתמש במגוון טכניקות של פילינג במטרה לספק את הטיפול הנכון ביותר עבור העור שלכם.

מרפאה מובילה לטיפולי אנטי אייג'ינג לפנים

לקביעת תור לטיפולי אנטי אייג'ינג לפנים המתאימים הן לגברים והן לנשים, צרו קשר עכשיו עם מרפאת אסתטיקה מדיקל פלייס ותוכלו לקבוע תור כבר לימים הקרובים. צוות המרפאה מורכב מאנשי מקצוע מהטובים ביותר בתחום האסתטיקה המשתמשים בציוד המתקדם ביותר לטיפולי אנטי אייג'ינג עם תוצאות מיטביות לטווח רחב של גילאים.

לזימון תורים ופרטים נוספים​

ניתן ליצור עמנו קשר בנושא זימון תורים באמצעות מילוי טופס או התקשרות או שליחת דואר אלקטרוני.

לזימון תורים או כל שאלה ובקשה השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​
צרו איתנו קשר דוא״ל או בטלפון​

טלפון

04-999-9677

דוא"ל

office@medicalplace.co.il

כל הזכויות שמורות למדיקל פלייס 2024©
Open chat
ברוכים הבאים למדיקל פלייס, מרפאת מומחים לטיפולי כאב, אסתטיקה ואנטי אייג'ינג.
ספרו לנו במה נוכל לעזור לכם היום!
דילוג לתוכן