04-999-9677

החזרים מקופות החולים וחברות הביטוח

טיפול בכאב באמצעות אוסטאופתיה

טיפול בכאב בשיטה ידנית ע”י אוסטאופת

כואב לכם? איפה? בברכיים, בגב, בצוואר או בראש? כאב הוא סבל המשבש את איכות החיים של הרבה אנשים. ומה שרבים נוהגים לעשות כדי שיוכלו להמשיך בשגרת החיים הוא ליטול תרופות ומשככי כאבים כדי שיקלו עליהם לתפקד. אך תרופות וכדורים רק מקהים את תחושת הכאב ולא מטפלים בסיבה שלו. לכן קוראים להם משככי כאבים ולא מרפאי כאבים. הכאב תפקידו להתריע על משהו שאינו תקין בגוף. במקום לשכך אותו, צריך להבין ממה הוא נובע ולטפל במקור שלו. אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לטיפול בשורש הכאב היא האוסטאופתיה.

מהו טיפול בכאב בשיטה ידנית על-ידי אוסטאופת?

האוסטאופתיה הינה שיטת אבחון וטיפול מנואלית (ידני /מגע). הטיפול המנואלי מסייע לטיפול במגוון רחב של בעיות כאב, חוסר תנועה, שלד שריר ועוד. מטרת הטיפול היא לשפר את הזרימה במערכות הדם, הלימפה והעצבים, לאיתור והסרת דפוסים של מתח רקמתי, לאיזון המבנה ושיפור התנועתיות של הגוף (מפרקים, שרירים, רקמות חיבור, איברים פנימיים בבטן, באגן, בבית החזה ועוד). הטיפול האוסטאופתי מעורר את היכולת הטבעית של הגוף לרפא את עצמו. האוסטאופת משתמש בשתי ידיו בלבד ובאמצעותן הוא מבצע מניפולציות להסרת חסמים מכניים שונים המפריעים ליכולת הריפוי העצמית של הגוף. באמצעות טכניקות הטיפול האוסטאופטיות ניתן לאבחן היכן מתחיל השיבוש התנועתי הגורם לפגיעה בתפקוד התקין ובאמצעות טיפול זה ניתן לשחרר את החסימה במטרה לחזור לתפקוד מלא של המערכות. טיפול אוסטאופתי אינו גורם לתופעות לוואי ומתאים לכלל האוכלוסייה. הטיפול בשיטה זו מסייע בטיפול בכאבי צוואר, כאבי צוואר וגב, כאבי פרקים ושרירים, פגיעות ספורט ועוד.

איך מתבצע טיפול בכאב בשיטה ידנית על-ידי אוסטאופת?

ראשית, המטופל מגיע לפגישת אבחון ויעוץ. במפגש זה, על-ידי אפיון הבעיה, נקבעת לו סדרת טיפולים המותאמת לו אישית הטיפול האוסטאופתי המעשי, מתבצע באמצעות עיסוי מפרקים ומניפולציות שונות, שמאפשרות שחרור שרירים, מחזירות את חופש התנועה המלא למפרקים מוגבלים וריפוי כאבים. אם אתם סובלים מכאב כרוני, כגון כאבי גב, כאב צוואר, כאבי פרקים מפרקים ושרירים באופן קבוע, אתם מוזמנים להגיע אלינו לפגישת אבחון ויעוץ. בפגישה נאבחן את הסיבה לכאב ונבנה תוכנית טיפול מותאמת באופן אישי למצבכם. כך תוכלו לשפר את חייכם באופן משמעותי

לזימון תורים ופרטים נוספים​

ניתן ליצור עמנו קשר בנושא זימון תורים באמצעות מילוי טופס או התקשרות או שליחת דואר אלקטרוני.

לזימון תורים או כל שאלה ובקשה השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​
צרו איתנו קשר דוא״ל או בטלפון​

טלפון

04-999-9677

דוא"ל

office@medicalplace.co.il

כל הזכויות שמורות למדיקל פלייס 2024©
Open chat
ברוכים הבאים למדיקל פלייס, מרפאת מומחים לטיפולי כאב, אסתטיקה ואנטי אייג'ינג.
ספרו לנו במה נוכל לעזור לכם היום!
דילוג לתוכן